CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 25, 2009

GRUM dan Karnival Harmoni 09


assalamualaikum w.r.b.t.

segala puji2an hanya pada yang esa Tuhan sekelian Alam..selawat dan salam kepada Sang murobbi agung...sahabat2 seperjuangan baginda seterusnya seluruh pejuang2Nya.

Sebenarnya 2 prog yg telah saya sertai diatas cukup2 memberikan kesan didalam diri saya sendiri.

1.Saya mestilah mencari jalan menambahkan lagi ilmu dan skill di dalam berdakwah pada masyarakat muslim or non muslim.

2.Jemaah telah membuka masyarakat dan memperkenalkan Islam yang bersifat sebetulnya,harmoni dan membuka tangan yang luas bagi mereka yang mahu menerima...

Daripada survey yang telah dijalankan menunjukkan non-muslim di negara tercinta ini memberikan kata2 positif mengenai Islam.


Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan jutaan tahniah kepada pihak penganjur GRUM dan Karnival kerana telah berjaya melakasanakan tugas yang berat ini.

GRUM mengajar erti kepemimpinan dan dakwah.Manakala Karnival membuka mata saya menilai pendekatan dakwah di negara ini.

Sya yakin dan percaya momentum yang ada sekaran mampu menyuburkan lagi dakwah islamiah di Malaysia ,insyallah.

sekian,wassalam.

Bersama Islam Membina Masyarakat.

0 comments: